Az oldal megtekintése mozilla firefox böngészővel ajánlott!

Üdvözöllek a magyar NFS:MW FAQ oldalon!

JÖN! 2005 NOVEMBER!

Itt mindent meg fogsz találni, légy résen! :)
Outrun, Circuit, Sprint, folytatódik!
Hírek
2005.11.12

DEMO - játszottunk... és BLACK EDITION

 

Kedzdem a kellemetlen hírrel ami inkább bosszantó, de leginkább csak röhögni tudok rajta.

Az EA nem tanult abból, hogy mekkora butaság és értelmetlenség volt az EU - USA mód bevezetése (NFS:U2), most a special edition -el való játszadozással táncol az idegeinken, melyben a + videoanyagon kívül bizony, más (+) autók is helyet kaptak. Tehát:

Az NFS:MW BLACK EDITION csak PS2 -őn fog megjelenni Európában, holott napokkal ezelőtt arról szerezhettünk tudomást, hogy nálunk csak PC -re lesz elérhető. Tehát ha ez így marad, lehet beszélni az USA -beli ismerősökkel aki a BE -re vágyik, vagy mégdrágább pénzért valamilyen szolgálattal hazahozatni. No comment, ez pofátlanság.

 

Más... Játszottunk a demo -val...

Jó hír, hogy a kezdeti CD-Key kéregetés ellenére megnyitották a server -t, igy mistmár gond nélkül lehet próbálgatni a neten is legyűrni a kollégákat. Eéső benyomásként annyit mondanék, hogy a csalódás egy fikarcnyit alábbhagyott, hiszen az NFS:U2 -höz képest kellemes mértékben kevesebb az idióta, bevehetetlen, frontálisan a falba vezető kanyar, de azért a jelenség még itt van sajnos. De' jóval kevésbé és szép egész megnyugtató mértékű a pályákban az enyhén tekergő, de száguldós pályaszakasz, így csekély mértékben visszaköszön az NFS:U feeleing, melyet néhán aljas és gonosz, falbacsapkodós, megállítós kanyar tesz semmissé.

Összevetve a legfontosabb tényező (a pályatervezés és az azon való játszahtóság) egész kellemes mértékben javult, már többet autózunk mint kanyarodunk, ebben is a demo -ban szereplő Rockridge & Union pálya a legkedvesebb a 3 közül. A többi jobban hajaz az U:2 -re, mintsem az élvezetes versenyzés színhelyére. Nagyon pozitív lenne, ha az összes többi pálya inkább a már említettre próbálna meg hasonlítani, bár van egy olyan előérzetem, hogy 70% -ban (ha nem 80%) ismét játszhatatlan pályák fogják elárasztani korongocskát. Igaz, ezek SPRINT pályák, de attól függetlenül az U2 stábja sprint pályát csinált az összes Circuit -ból is, pályatervezés szempontjából. Asszem megint búcsú a gyors, undorító, játékélményt megsemmisítő kanyaroktól mentes élvezetes gaming -olásnak.

Az autókról: 7db áll rendelkezésünkre a demo során, Muntang GT és Porsche Cayman S, illetve mindkettő tuningolt változata, ezt a 4 autót vihetjük magunkkal netre és játszahunk velük Sprint (2 pálya), vagy Speedtrap módban. A Speedtrap mód a klasszikus (és hőn szeretett :)) Traffipaxokat alkalmazza, azaz a pálya adott pontjain minnél nagyobb sebességgel kell áthajtanunk, hogy a végén az összeadott sebességekből a legjobbat hozzuk ki. A beérkezési sorrend NEM számít! Ezenkívül alkalminku nyílik a VW Golf V GTI, Lexus IS 300 és a Dodge Viper SRT10 megismerésére is, mind tuningolt változatban. Mindegyik autót külön játékmódban próbálhatjuk ki, melyek mind újak, az MW hozta nekünk.

Összevetve az autók megjelenítése még mindíg tökéletes, leszámítva a Mustang GT -n éktelenkedő ocsmánymód kis felbontású, egyébként szép, tüzes vinyl -t, de ez részletkérdés. Egy másik kérdés az irányíthatóság, játszhatóság. Az U2 -höz képest óriási differenciákat nem érzékelek, a Mustang nagy dög, nehéz, ahogy már megszokhattuk, a Cayman S viszont egész kellemes, valahol az RX-8, RX-7 körül mozog a kezelése, de valószínűnek tartom, hogy azért lehet majd találni sokkal jobbat is nála. A Golf V GTI vezetése kellemesebb mint az eddigi Golf -oké, nem annyira lomha, kicsit összefogottabb a kasztni. A viper is kicsit tesztes, kicsit csúszkálós, nem ad túl sok élményt. Az IS300 sem hoz semmi újítást, majd a többi, új verda hoz érdekességet a játékba, ha hoz... :):)

Mindent összevetve nem estünk hasra, a video -kból számíthattunk rá körülbelül mit kapunk. Sem többet, sem kevesebbet. Pozitívum az R&U pálya, kívánjuk, hogy ölyan legyen a többi, bár több mint valószínű, hogy csak egy ritka madár a pálya. A grafikávl nincs gond, az azfalt RANDA, mint az U2 -ben. Gyönyörű fények, tűz a nap, netgame közben néhányszor elvétettem a kanyart és az utat, olyan mértékben engedte meg a gép magának a nappal való elvakítást velem szemben. :):) Érdekes, ezt offline nem tapasztaltam.

Várjuk a teljes játékot, csak jöjjön már, mint már mondtam, engem a verdák és az azokkal való kusztomizáció hajt, és a sok szép kép készítése, lehet, hogy játszani is fogok majd vele nagy ritkán. :)

 

   
2005.11.10

DEMO és Grafika

Természetesen a negatívmuok ellenére, melyek csak a játékélmény (azon felül a játsdzhatóság), nagyon várjuk a game -t, én pl. egy valami miatt mindenképp, amit az NFS:U2 -ben is csak abszolút pozitívumként említhetünk, mégpedig a gyönyörű autómodellezést és végtelen tuningolási és egyedívé szabhatási lehetőséget, melyet most végre rendes nappali fénynél is ki lehet próbálni és gyönyörködni művünkben. Előre dörzsölöm a tenyerem. A játék azonban nem kifejezetten érdekel. :D

A teljes játéban megint egész sok autóval találkozhatunk, melynek egy (nagy) része a már előző NFS -ekből jól megismert csodaverdák és ahogy ezt a mondatot leírtam, be is ötlött, mi a francot keser az autók között pl. egy Fiat Punto Grande?? (Fiat Punto 3). Érdekes a paletta, az biztos, bár ezek a többtízmillió forintos járgányok nekem mindig idegenek maradnak. Nem az áruk miatt, hanem úgy egyáltalán. Micsoda hangja van egy VRX STI -nek, vagy egy 350Z -nek, uhh, ki a francot érdekel egy Lamborghini Gallardo? ...

Mindegy, várjuk a DEMO -t, de annál inkább a teljes játékot. Sok-sok verda, gyönyörű megjelenítés, rengeteg kusztomizáció. Na azt nagyon várom. De' mint a videókon is láthattunk, rengeteg AI -vel nem rendelkező közeg fogja nehezíteni munkánkat (játékunkat...), így már most azon gondolkozom, végigjátsszam e, vagy megvárjam a várhatóan pár napon belül felbukkanó végigjátszott savegame -t. Azt hiszem játszani fogok vele, de nem nagyon erőlködöm majd.

Összevetve én a verdák és a szerelőműhely miatt várom a játékot, a "játékélményt meghagyom másnak". Netre majd felnézek, klassz lesz a stock verdákkal való versengés (és féktelen száguldozás :/:)) a neten. Persze ez az első órákra, illetve napokra értendő, míg mindenki nem full verdákkal próbálja maga mögé szorítani az ellent. Ezzel kapcsolatosan jut eszembe, NFS:U2 neten is találkozom néha még olyan emberekkel, akik nem fullos verdákkal nyomulnak, furcsa...

Lehetett volna annyi meggondoltság az alkotókban, hogy az NFS:U2 sever -ét adják át az MW -nek, hiszen az NFS:U -val szerintem még sok-sok évig örömködnének a neten az oly hangulatos játék kedvelői, kik sokan vannak, ellentétben az U2 -vel mely napjainkban felkapcsolódás után néhány 10 játékost jelez világszerte, vagy még annyit sem. Ez van, felmész U2 netre és nincs játék. Ez van. Ez annyit jelent, hogy van játék, de csak Circuit vagy esetleg DRAG, ízlésednek megfelelő módban vagy kedvenc pályádon (legyen az bármelyik) egy darab játék sem lesz, indítás esetén pedig pangani fog a szoba, pislákol rád a 3db (vagy 5) Open Slot felirat. Ez részint köszönhatő annak, hogy az NFS:U2 eredeti játék híján semiképp nem teszi lehetővé a neten való játszadozást, nagyrészint pedig annak, hogy maga a játék egy nagy SZ*R. VIVA NFS:U!

Gyere MW, gyere, hadd lássunk! :):)

A hiányzó screenshotok és video -k pótlása folyamatban, sorra kerülnek fek az oldalra. Lassacskán csak megérkeznek...

   
2005.11.09

Kihagyás...

Majdnem 4 hónap kihagyás után a weblap újból üzemel, a kihagyás oka az NFS:MW -ben való csalódottságomnak köszönhető, mely mostanra annyit jelent, hogy minden eddiginél egyértelműbb a helyzet : NFS:MW = NFS:U2 - NAPPAL. Ez így van, nem lehet mit szépíteni rajta és nem is kell. A sorozatnak semmi köze az NFS:U -hoz, amelyet nem röstellek kijelenteni, az NFS LEGJOBB alkotása, természetesen nem a tuning verdák' miatt, hanem a pazar játékélmény miatt. És' most jön a poén : 2006 FEBRUÁRjáig üzemel az NFS:U server, átadván helyét a csekély értelmiségű MW -nek. Gratulálunk!

 

A Weblap értetek üzemel, miután megnéztem a napi látogatottságot. :)

 

Az elmúlt időszak újdonságként felvethető tényezője a rengeteg új screenshot -on és video -n kívül az NFS:MW BLACK EDITION.

Ami önmagában érdekességet hordoz, hiszen ez az NFS:MW egy speciális kiadásának tekinthető (magasabb áron). Tartalmaz egy + korongot melyen Josie Maran videókat (nem erotikus :)), interjúkat és még más egyéb érdekességeket tartalmaz, melyek közül a legfontosabb a "gyárilag" tuningolt + verdák amelyek a sima változatban nem lesznek benne.

A másik nagyon érdekes és fontos dolog, ami már említésre került hír formájában, nincs EU és USA változat, átugorva ezzel az NFS:U2 Civic - RSX | Corsa - 106 játékot. azonban itt a rejtett csel, az NFS:MW Black Edition, ami az NFS:U2 fejlesztőgárdájának nyughatatlanságát jelezvén a már említett játék megnyilvánulása. :):) Bővebben : Az NFS:U2 - vel netgame közben ha találkoztás egy civic -kel, nem indult el a game melyet a host elindított és befagyott a loading képernyő, tehát ezúton látszik, baklővés volt az EU - USA régió erőltetése. Kérdem én : Mi lesz ha egy MW BE verdával találkozol a neten holott neked standard MW -d van. Kifagy a game? Cöccö... EA, EA, nem jól csináltátok ezt.

Aki kedveki az élvezeteket, tegye fel az NFS:U -t és játsszon vele neten, amíg csak lehet. :) Az MW -be és az NFS további sorsába való hitem elveszett, azt hittem az NFS:U után rosszabbat már nem mernek csinálni, mert miért is? Jött az NFS:U2. Nagy csalódás. Az NFS:MW -t ugyanaz a csapat készítette, aki a gyenge Underground utódot, csak azt nem tudom, már az alapból rengeteg U2 -ből MW -be 1 az 1 -be átültetett dologtól nem szégyellte el magát a csapat... Igen, sznesen világító nyílfalak' melyeken végigvonatozhatsz, lassú kocsik (kis sebességérzet), undorítóan mocskosan gusztustalan, játékélményt messzire kergető bumm kanyarok, és még annál is csak több kanyar. Pálya az nincs.

Mégegyszer elnézést a kedves U2 és MW hívő olvasóktól a végtelen szubjektivitásért, de próbáljátok csak ki az U -t. :):)

Bye!

 

A hiányzó screenshotok és video -k pótlása folyamatban, sorra kerülnek fek az oldalra.

   
2005.08.07

Szavazás!

A GMX minden héten indít egy szavazást két virtuális emberke között, kit szeret jobban a közönség. Ezen a héten Debby a World Racing 2 -ből és a Need for Speed Most Wanted rendőrlánya között zajlik a verseny. Hölgyünk neve Cora Cross, aki egy szélsebes Corvette -ben süvít.

Itt lehet szavazni

Screenshots

   
2005.08.06

Két új Screenshot

Az EA kitalálósdi játékából látott (jól tippeltem :)) 2005 Mustang GT és egy pár rendőrautó vár rátok.

 

Screenshots

   
2005.07.30

Rengeteg hír, esemény megint!

 

Az elmaradhatatlan, a legfontosabb, megjelent az NFS:MW borítója, lehet csodálni. Nagyon szép lett.

 

További riport Larry LaPierre -el, a 1up.com riporterének jóvoltából, további kérdések és válaszok a játékkal kapcsolatban.

 

Megint EA video, a Trailer folytatása ingame formában, melyben megtapasztalhatjuk a rendőrös üldözés örömeit', mikéntjét.

 

Az EA igéretéhez híven már prezentálja is az első képet a leendő NFS:MW belső video -iból, melynek főszereplője josie maran: maran a játékban versenyezni is fog? egy vérbeli dögös versenyzőcsajszit alakít, kinek neve - Mia! :) [F&F : Mia Jordana Brewster]

 

Eredeti NFS:MW wallpaper, fogyasszátok egészséggel.

 

Új EA Video.

Visszatekintés a Sonomai DRIF Tournamentre, mely Júl. 9 -én került megrendezésre. Kevéske ingame - video, rengeteg igazi verseny és tuningverda. A DEMO hamarosan jön! :)

 

   
2005.07.26

Szemle alatt a lányka, vagyis NFS GIRL 2005 (NFS:MW)

 

A cselekmény főszerepét mint az NFS:U2 -ben Brooke Burke, az NFS:MW -ben eme hölgyemény fogja betölteni, a Maxim Topmodellje, Josie Maran.

Láthattuk már a Van Hellsing című nagyszerű filmben :) és a Maxim hasábjain. A játékban ő fog segíteni a Blacklist -en (Fekete lista) való feljebbjutásban. A modell már járt is a zöldszobában (Greenbox), ahol levették minden méretét idomát, centiről centire. :) Az EA Sim City (film) szerű filtereket és effekteket nem sajnálva fog a hölgyikén dolgozgatni, meglátjuk mi sül ki belőle.

Tán Képregény? :P Csak szegény EA nehogy elfelejtse, hogy halvány-kevés egy mutatós lányka szerződtetése a játék mellé, ha a játékot 5 perc után kiveszed a gépből és betszel inkább egy másikat... Nem akarok elfogultnak látszani, de semmi remény arra az eddig tapasztaltakból következően, hogy az NFS:MW többet nyújtson az NFS:U2 -nél csilivili verdákon és szép grafikán kívűl...

 



Katt a képre!

   
2005.07.17

Gáz van Babám?! / NFS:MW = NFSU3

 

REKORD mennyiségű mozgóképanyag került a kezeink közé egy csapásra az NFS:MW -ről. Ez állati, van egy csomó ingame video, de ami ennél is jobb, még fejlesztői video, interjú is van a kínálat közt.

Viszont ez az egész nem más (számomra mint egy NAGY csalódás, beleborzongok.

Noskérem. Ez a játék egy az egyben NFSU2 lesz szebb grafikával a platform adottságaiból és a kor elvárásaiból :S kifolyólag, ami természetes. Ezen felül a játék annyival fog többet nyújtani az NFS:U2 -nél, hogy nappal lehet játszani, rendőrök kergetnek minket (erről később bővebben), és különböző lassítási effektekkel érdekesíthetjük meg a versenyzést, amit az egyetlen pozitívumként logoltam idáig, mivel video alapján nagyon látványos, szép helyzeteket lehet majd így teremteni, legalábbis ez jött le számomra. A rendőrök mulattató mivoltáról annyit (nagyon sokan újjonganak, hogy lesznek rendőrök, hát nekem a hátam közepére nem hányoznak), hogy nem elég a csapnivalóan idióta, de legfőképpen aljas forgalmat kerülgetni, általában kevesebb sikerrel, még a zsaruk is a nyakunkon fognak loholni, ami az NFSU2 -t tönkretevő egyik tényező megtöbbszöröződését fogja eredményezni véleményem szernit. Magyarul:

Mégtöbb ütközés, sebesség sehol!

Ettől pedig rombadől az az általános dolog, ami grafikán, audioélményen, minden meglévő tényezőn túlmutat minden játék esetében, amit pedig úgy hívnak: J Á T É K É L M É N Y ! Jegyezzétek meg, fontos fogalom. :)

Egy másik fontos tényező

A videókból egyértelműen, világosan kiderül, hogy a pályatervezés ugyancsak megint egy nagy rakás, igen, ezzel a szóval: szar. Mint az NFS:U2 esetében. Valamit elfelejtett a fejlesztőcsapat, amit az NFS:U fejlesztőcsapata természetesnek vett és olyan játékot alkotott ami élvezhető és pontosan annak a lényegét ragadja meg amit meg kell: Ez egy ARCADE játék. NEM szimulátor. Ha kanyaronként fékezni és odafigyelve, pontosan akarom bevenni a kanyart, a FÉK ügyes és fontos alkalmazásával, előveszem az LFS -t (ajánlom mindenkinek) és játszom egy jót. Az NFS (és főként az NFS:U) a száguldásról szól, taposod a gázt padlóig és közben arra ügyelsz, hogy jól vedd be a kanyart, gyorsan, élvezetesen, legtöbbször 0 vagy minimális sebességcsökkenéssel. Nos, az NFS:U2 nem erről szól és ha nem változtatnak egy nagyon nagyot a készítők (nem fognak) az eddigi történéseken, az NFS:MW -nek sem lesz semmi köze ehhez és ebben a formában már nincs is.

Nagyon szép a játék. Igaz! Ebben vannak a legszebben lemodellezve az autók és öröm nézni őket, tuningolgatni, etc. Igaz! A többi szemét klónnal, utánzattal (mert mind az) ellentétben, világosan messze ennek a legjobb a játszhatósága. Igaz! Tehát alapvetően nem rossz játék ez, de úgy látszik az NFS:U annyira el lett találva és jó csapattal lett összehozva, hogy kár volt változtatni. Össze tudták volna hozni az NFS:U2 -t teljesen nyílt várossal, játszható és élvezetes pályákkal? 100% (Hiszen az NFS:U pályái is egy hálót alkottak, csak nem volt szabad átjárás közöttük. :))

Végszó

Az NFS:MW egy nagyon szép játék lesz gyönyörű kivitelezéssel és autó modellezéssel, agyoncsapva egy játszhatatlan, kanyargós fékezős, ütközős, lassulós pályahátózattal és kialakítással. Sebeséget ne várjatok a játéktól, szép effekteket meg ótókat igen...

Ez idegesítő, bosszantó! De sebaj...

 

OFF

   
2005.07.13

Baljós hangok?!

 

Végre, egy újabb videót tekinthetünk meg. Újdonság nincs benne, (M3, RX-8), viszont szép. Ráadásul ez sima XBOX ingame video. Érdemes lesz megvenni az XBOX360 -at, ami olcsóbb lesz mint egy csúcskategóriás videókártya önmagában. (80 - max 100e HUF). Már csak emiatt a program miatt is megéri, kóstolónak a gép grafikai tudásáról, amit tényleg csak ízelítőnek vehetünk, hiszen kétlem, hogy egy NFS:MW kimerítené a gép adta lehetőségeket. Nyomós ok lehet mégegy XBOX 360 beszerzésére a türelmetleneknek és a kíváncsiknak :), hogy mint azt jól tudjuk a Playstation 3 csak 2006 tavaszára, vagy kicsit későbre várható, amely megtetézve későbbi megjelenését az XBOX 360 -al szemben, sokkal erősebb lesz annál. Kiváncsi leszek az XBOX vs. XBOX 360 screenshot -okra, majd valószínűsíthetjük, ha az EA nem akarja kihagyni az NFS:MW PS3 -on is való meglovaglását (márpedig nem fogja), az valószínűleg ugyanúgy fog kinézni mint XBOX 360 -as társa, legalábbis kétlem, hogy izmosabb külsőt kölcsönöznének neki egy izmosabb gép miatt. Jó lesz az XBOX 360 minőségben is. :).

Aggodalomra ad okot (nem is kicsire, ez is szubjektív), hogy az RX-8 hangja az NFSU2 -ben már megismert hang. Ugyanaz a csapat készíti az NFS:MW -t mint aki az NFS:U2 -t, viszont nem ők készítették az NFS:U -t. Félek tőle, hogy unalmas lesz a játék és erőtlen, mint az NFS:U2. Ne így legyen!

 

Video

   
2005.07.08

Találd ki : By EA

 

A képen látható szegényes megjelenésű képből kellene nekünk kitalálni, mit rejt a kép, azaz melyik autót. Vicces lesz, ha az MW csajjal is ezt fogják csinálni. Igaz, ha megvan a neve, a képkeresés nem jelent túl nagy gondot. :)

Elnézést kérek tőletek, csöppet csúszott ez a hír, már 2005 Júl 04 -óta lehetett szavazni erre a képre az EA Honlapján, egészen ma este (2005.07.08) 23:59:59 -ig megtehetitek ezt. :) Hajrá!

 

Szavazni itt lehet az EA Honlapján

(nfscontest@ea.com)

 
2005.06.25

Ismét egy új Screenshot

Porsche Carrera GT feketében, barnás összhatású háttérrel. Lehet ámulni, bámulni, várakozni...

 

Screenshots

 
2005.06.22

Megint új autó és az NFS:MW Üdvöskéje! :)

A 4 biztos játékban lévő járgány közül csak egy olyan, ami nem szerepelt az NFSU:2 -ben.
  • Ford Mustang GT
  • Lotus Elise
  • Subaru Impreza WXR STi
  • Audi TT 3.2 V6

Júliusban további autókkal bővül a lista, és megismerhetjük az EA NFS:MW -hez szerződtetett promólánykáját is. Néhány héten belül megtudhatjuk a hölgy nevét.

 
2005.06.18

Új autó az NFS:MW -ben!

Napvilágot látott aza screenshot amelyen a Porsche Carrera GT -t láthatjátok. (Nekem nem tetszik, nem szeretem a csilivili kocsikat, sehol egy MUSCLE Car :(.)

 

Screenshots

Forum

 
2005.05.29

Megnyílt az EA hivatalos fóruma!

Lehet nyomatni a kívánságokat a készülő MOST WANTED -el kapcsoaltban. :) Tippek, trükkök, segítség, találgatások, stb.

 

NFS:MW Hivatalos EA Fórum

2005.05.14

Ismét Online futamok!

Az EA Games megpróbálja kijavítani az NFSU2 online menürendszerének hiányosságait, hátrányait, például az NFS:MW Online -ban ismét játszhatunk tengerentúli versenyzőkkel, megszűnik az EU - USA korlát.

Továbbá említést érdemel az ún. REP-Sheet pontrendszer, melybe beletartoizk pl. az üldözések közbeni ugratások, forgások, stb. díjazása.

 
2005.05.14

Amit már nagyjából tudtunk...

A játékot ugyanaz a csapat ( EA Canada) fejleszti aki az NFS: Underground sorozatot is készítette. A készítok megpróbálják ötvözni az illegális utcai versenyek izgalmát a tuningolás adta lehetoségekkel valamint a heves „Hollywoodi” stílusú utcai üldözésekkel. Ebbol következik, hogy kedvenc gépünket már a fakabátok ellen is bevethetjük. A Need For Speed Most Wanted arra ösztönzi a játékost, hogy o legyen a leghírhedtebb utcai versenyzo a városban (persze virtuálisan :) ).

"Versenyezzünk  ellenfeleinkkel, óvakodjunk rendorségtol és éljük ki magunkat a Most Wanted nyitott világában." Mondta Larry LaPierre, a producere az EA Canadának, "..a játékosok azonnal érezni fogják az izgalmat amelyet már az elobb említett "nyitott világ" ad, ahol a vezetok tuningolhatják autóikat, hogy fölvegyék a versenyt a többi versenyzovel illetve legkedvesebb barátainkkal a rendorökkel, hogy kiélhessék a sebesség iránti vágyukat."

 

Nfscentral.hu

2005.05.13

NFSU 2.5?

Az új NFS epizód az Underground-hoz hasonló lesz, azzal a változtatással, hogy immáron a rendorség is beleszól száguldozásunkba. A játékmódokról egyelore annyit tudni, hogy a szokásos karrier módon belül lesz curcuit, sprint és knockout üzemmód is (minden bizonnyal lesznek újak is). A pályákról azt az infót kaptunk, hogy 4 városban száguldozhatunk majd, melyekben nappal-éjszaka-, és idojárásváltozás is lesz majd. Állítólag 100 licenszelt autónk lesz (japány tuninggépek, európai versenyautók, amerikai izommasinák...), melyek nagy részét a karrier módban szerezhetjük meg.

 

Gamekapocs.hu

2005.05.13

2005 November a Megjelenés dátuma

 

A játék elérhető lesz PC -n kívül

Playstation 2, XBox, Nintendo GameCube, Nintendo Game Boy Advance, Nintendo DS és Sony PSP konzolokra

Az oldal megtekintése mozilla firefox böngészővel ajánlott!
Patrners


Dreamcaster 2005